ON-LINE REKLAMNÍ KAMPANĚ

Pro podporu Vašich obchodních záměrů dnes existuje široká škála různě nákladných reklamních médií.
Na tomto místě Vám vysvětlíme, proč a jak je reklama na Internetu výhodná...

PROČ INVESTOVAT DO REKLAMY NA INTERNETU?

Protože v průběhu kampaně můžete sledovat okamžité výsledky a můžete v rámci věnovaných financí přesouvat reklamu na lépe vnímaná místa!

Protože Internet navštěvuje bohaté spektrum cílových skupin. Pohyb takových skupin můžeme lehce mapovat a vždy přesně doporučit, kdy a kde oslovíme skupinu z požadovaného oboru. Reklama je tedy přesně cílená.

Online kampane

Protože Internet není pasivní médium, jako tisková či televizní propagace, lze jej využít ke sdělení nekonečného množství informací. A nejen to, informace lze díky zpětné vazbě od své potencionální klientely i získávat. Jednoduchým kliknutím na reklamní banner se klient přesune na Vaše stránky, kde už záleží jen na Vás, jakým způsobem jej oslovíte. Zkuste Vaší cílové skupině podat Váš informační leták přes televizi nebo inzerci v časopise!

JAKÉ JSOU DRUHY TAKOVÉ REKLAMY NA INTERNETU?

Nejběžnějsí formou reklamy jsou tzv. bannery - animované reklamní proužky. Mají různé velikosti a umístění na stránkách. Nejčastěji jsou to animace ve formátu GIF, ty ale dnes již ustupují nové technologii Macromedia Flash, která umožnuje nejen krásné a plynulé animace, ale také interakci samotné reklamy, např. formou hry - viz ukázka. Taková reklama zaujme, přivábí a posune povědomí o Vaší společnosti mnohem dále.

Existují také jiné způsoby reklamy: E-mailová reklama, kde inzerujete textovou formou pod každým odeslaným emailem z veřejných emailových služeb (např. email.seznam.cz nebo post.cz atp..)

Placené SMS - Eurotel, kde svůj inzerát přidáváte ke každé sms zaslané z www brány. Spolupracujeme s výhradním prodejcem této reklamy.

CO MŮŽEME OČEKÁVAT PŘI ZADÁNÍ REKLAMNÍ KAMPANĚ U IDN?

Především vstřícnost a diskrétnost. Formu kampaně, cílovou skupinu, vhodné reklamí plochy a způsoby oslovení s Vámi prodiskutujeme a navrhneme několik možností a propočtů. V průběhu kampaně lze sledovat její úspěšnost, a na základě výsledků ji ovlivňovat. Po skončení kampaně dostanete souhrnnou studii o jejím průběhu. Dále lze při napojení na naše systémy mapovat druh takto získaných návštěvníků, jejich pohyb po stránkách a čas na nich strávený.

Pokud existují další nevyjasněné otázky (a my víme, že takové jsou vždy), kontaktujte nás na emailu: reklama@idn.cz, kde jsme připraveni v co nejkratším termínu odpovědět.

::: textové menu :::
HOME | O NÁS | SLUŽBY | PORTFOLIO | ONLINE HRY | EMARKETING
PRODUKTY | HOSTING | KONTAKT
SLUŽBY - SUBMENU
CO V TEXTU NENAJDETE

Termín On-line reklamní kampaně nezahrnuje jen bannery. Někdy je třeba propagovat výrobek nebo službu, na které se bannery nehodí.

V takových případech žhavíme naše závity a navrhujeme konkrétní řešení s konkrétnímy výsledky.

Dejte nám vědět, co potřebujete prosadit do
naší žhavící reklamní poradny.