třídit podle: data | klienta | vlastností
PORTFOLIO
VYCHYTÁVKY A INOVATIVNÍ DOPLŇKY
KATARÍNA KRÁLOVÁ - FOTOGRAFKA
ÚNOR 2006

Katarína Králová Webová prezentace známé české fotografky světového formátu. Propojení technologie Flash a redakčního systému WebJump!

FRISCO DRINK REDESIGN
ČERVENEC 2005

www.friscodrink.cz Není to tak dávno co jsme se v Internet Design radovali z vítězství v tendru o FRISCO DRINK website. Prvenství jsme získali nejen za náš skvělý design, ale i nápady a myšlenky jak celou prezentaci postavit na nohy, oživit a vylepšit, vlastně předělat. Redesign se vtyplatil a nyní dle slov našeho klienta TRHÁME REKORDY!

PF 2004 IDN
LEDEN 2004

PF 2004 Úsměvné novoroční přání s trochou zlomyslnosti.

PF 2004 PRO CISCO SYSTEMS
PROSINEC 2003

pf 2004 Jemná grafika, milý příběh a nejnovější technologie flash nám umožnila připravit více, než standardní e-mailové PFko. Přesvědčte se sami. Na flashové PF s možností rozeslání na další přátele odkazuje graficky povedený e-mailing, ale také zajímavé banery na stránkách Cisco Systems. Krátký dodací termín byl pro nás výzvou a zachování grafické i funkční úrovně zásadou.

RAMYPASPARTY.CZ
LISTOPAD 2003

www.ramypsparty.cz Benevolentnější přístup klienta nám dal volné ruce pro uvolněnější přístup k designovému pojetí těchto stránek. "Rychlošípácké" bubliny místo nadpisů pobaví a lehkou formou naznačí, že tady se rozhodně nudit nebudete.

ALGIDANCE! CHILLOUT WEB A CD
DUBEN 2003

www.algidance.cz Webová stránka se stala základem pro multimediální CD, které se distribuovalo mezi mladé nadšence chill-outové muziky. Prostě pohoda. Na stránkách, ale i na CD's naleznete zábavnou hru s bábou nebo také interaktivní hopík, který když si stáhnete do počítače, tak si s ním můžete pohazovat po obrazovce. A nejen to, po kliknutí na něj se vám objeví seznam všech AlgiDance akcí. Nadčasový design korespondující s mladou cílovou skupinou nezůstává bez odezvy.

CORNETTO VELKÁ LETNÍ FLASH HRA
PROSINEC 2002

Corneto robot flash hra Velmi atraktivní e-hra napojená na prodej. Jednoduchým, ale funkčním způsobem jsme přinutili spotřebitele zakoupit si Cornetto a zúčastnit se této internetové hry. Tzv. plošinovka se třemi levely obtížnostmi, grafikou, která koresponduje s TV reklamou a lákavými cenami se stala letním hitem. A proto se připravila také její podzimní a zimní mutace.

::: textové menu :::
HOME | O NÁS | SLUŽBY | PORTFOLIO | ONLINE HRY | EMARKETING
PRODUKTY | HOSTING | KONTAKT
; ?>