INTERNÍ MARKETING

Každá firma žije dva životy. Prvním je její komunikace směrem ven. Druhým je komunikace směrem dovnitř.

V dnešním velmi rychle a dynamicky se rozvíjejícím trhu již někdy nestíháme pozorovat, že interní komunikace a motivace vlastních lidí zaostává. Přispívá to tak k tzv. "blbé náladě" uvnitř společnosti. Pravdou je, že pokud je zdravé jádro, je i vnější obal bez jakéhokoliv kazu. A naopak.

Interní marketing

Právě proto vznikla tato část, kterou jsme nazvali interním marketingem. Jde o to, aby Vaše firma a její vnitřní život byl neustále zdokonalován. Nabízíme systémy a motivační programy, které Vám umožní:

  • komunikovat a sdělovat připomínky k daným tématům
  • vyměňovat si zkušenosti, nápady a připomínky
  • motivovat k vyšším výkonům - dlouhodobě i krátkodobě
  • interní hry, které mají za úkol posílit firemní kulturu a týmovost ("e-teambuilding")
  • pořádat efektivní porady
  • informovat o přijatých změnách, tiskových zprávách
  • zapojit celý tým do příprav marketingových plánů

::: textové menu :::
HOME | O NÁS | SLUŽBY | PORTFOLIO | ONLINE HRY | EMARKETING
PRODUKTY | HOSTING | KONTAKT
EMARKETING - SUBMENU
CO V TEXTU NENAJDETE

O tom, že komunikace mezi zaměstnanci společnosti není vždy úplně jasná a přímá, víme z vlastních zkušeností všichni.

Proto vám nabízíme moduly pro její vypilování. Níže naleznete ukázku toho, jak funguje výměna informací mezi techniky a piloty:

Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice drsné.
Mechanik: automatické přistávání na tomto letadle není nainstalováno.

Problém: něco je uvolněno v pilotní kabině.
Mechanik: něco bylo utaženo v pilotní kabině.

Problém: Třecí zámky způsobují, že se škrtící páčka zastaví.
Mechanik dopsal: proto tam také jsou.

Problém: Podezření na prasklé sklo.
Mechanik: podezření je správné.

Problém: Motor číslo 3 chybí!
Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.

Pokud máte jakýkoliv dotaz,
informujte se o našem
know-how v naší marketing poradně.